ARBETSSäTT
När vi ringer kalla samtal för ett bolags räkning ser vi först och främst till att vara trevliga, om en person inte har tid eller vill prata önskar vi alltid en trevlig dag och går vidare, istället lägger vi allt krut på de som vill och kan. Vid mötesbokningar kan man få ringa många samtal per dag, ibland hundra eller fler. Gör du detta på ett trevligt sätt sprids ditt företagsnamn på ett positivt sätt. Vidare är vi korta, koncisa och tydliga för att inte trötta ut vederbörande. Dagens samhälle är fullt av intryck och enligt oss har du max 20 sekunder på dig att vinna ett intresse, får du detta ges du alltid chansen att ställa frågor. Leder dessa till att man kan skönja ett behov brukar ett möte kunna bokas. Finns inte ett sådant brukar man oftast vilja ha ett informationsmail. Låter det enkelt ? Det är det också, men enligt oss är det oftast här det faller. Mötesbokning består i hårt arbete och målmedvetenhet.